⚠️ NABÍDKA FULL-TIME PRÁCE PRO AMBICIÓZNÍ MARKETÉRY
MARKETÉR MILIONÁŘ
Hledám JEDNOHO mladého marketéra, kterému předám svou firmu...
(GARANTOVANÁ ODMĚNA + PODÍL ZE ZISKU)
Tohle je příležitost pro tvrdě pracující marketéry, kteří chtějí být na pozadí něčeho, co pomáhá lidem a vydělávat tím 150.000 Kč měsíčně za 3 měsíce a 300.000+ Kč měsíčně už za 6 měsíců.
Stavba funnelů, správa sítí, e-shop, marketingové konzultace... to všechno jsem zkoušel, než jsem začal prodávat za miliony měsíčně a vás naučím to stejné. A ještě dostanete zaplaceno.
Od stolu Miroslav Jílka
Ke všem aspirujícím milionářům, kteří chtějí pozvednout svou kariéru v marketingu.
Praha 6
Květen 2025
V podstatě každý den jenom pracujete, abyste jednou zažil ten úspěch?
Mít hezký dům, sportovní auto, miliony na účtu, zařídit hezký život pro svou přítelkyni a rodinu, pomoci finančně rodičům, cestovat a učit se od těch nejlepších a spolupracovat s těmi nejlepšími?
Naučím vás, jak to mít a ještě vám u toho budu platit více peněz, než má 99 % lidí v ČR (zaměstnanci i podnikatelé).
Dlouhé roky jsem na tom všem tvrdě pracoval (aspoň jsem si to tehdy myslel).
Podcasty a kurzy jsem studoval i při vaření, ve fitku nebo místo večerní párty.
Nejbližší lidé mi občas vytýkali, že se semnou nedá bavit pořádně o ničem jiném, že mě nic jiného nezajímá. Měli pravdu. Žiju svou prací. Nic moc kolem mě nezajímá.
Teď už mám přítelkyni, trávím (občas) čas s přáteli a rodinou, pravidelně cvičím a běhám, ale práce je stále hlavní téma mého života, i když by mi stačilo pracovat pár hodin týdně.
Pokud nemáte opravdu ku*evský hlad vybudovat něco velkého a dát tomu přednost, před jinými věcmi... ani nečtěte dále. Neříkám, že je to špatně, ale nebudeme si rozumět.
Jo a pokud nemáte rád sport a nestaráte se o svoje tělo, tak si taky nebudeme moc rozumět.
Dnes díky své posedlosti prací prodávám za miliony měsíčně (a zachraňuji lidem životy) i když jsem zrovna na dovolené...
Jmenuji se Miroslav Jílek. Je mi 32 let a od svých 16 se věnuji prodeji a marketingu. Dělal jsem marketing pro první online srovnávač pojištění v ČR, dále pro ŠKODA AUTO nebo 5* hotel na Mallorce, kam jezdili i královské rodiny.
Miluju zmrzlinu, přítelkyni Karolínu, svou fenku Easy, jízdu na motokárách a 2x ročně jdu s autem na závodní okruh.
Od roku 2019 se specializuji na marketing vzdělávacích produktů a služeb.
Za leden-březen 2025 jsem strávil 7 týdnů na sebevzdělávací akci a moje firma mezitím vydělala 4.500.000 Kč.
Ale to je stav až po mnoha letech práce od nevidím do nevidím. Jakože jsem nedělal nic jiného než pracoval.
A víte v čem jsem nakonec prorazil? Nebylo to v marketingu ani prodeji..., ale ve zdraví.
Já si svoje zdraví totiž docela zkazil. Dříve 2x vyhlášený nejlepší brankář Fotbalové školy Petra Čecha... a v 25 letech jsem měl 8-10x denně průjem, ekzém, neustále plný nos a snad po každém jídle jsem si musel jít dát šlofíka, jak jsem byl furt unavený.
To mě donutilo s tím něco dělat. Začal jsem studovat o zdraví všechno možné. Uzdravil jsem se a mezitím jsem narazil na jednu starou knihu o zdraví, která nebyla přeložená. Tak jsem jí přeložil a začal prodávat. Později jsem udělal svůj vlastní kurz.
Vy nyní čtete už asi minutu a půl a to ten text není záměrně ani ztučněný a nějak zvlášť upravený pro lepší čtivost a upoutání pozornosti. Což o vás vypovídá, že nejste povrchní a jen nesjíždíte nadpisy. Moc si vážím vaší pozornosti a času.
Tohle není standardní náborový inzerát, kde vám budu mazat med kolem pusy. Tohle není o podnikání na pláži, není to tom, jak vydělávat stovky tisíc Kč a u toho procestovat svět, ani jak mít pasivní příjem a být placen za svou existenci.
(mimochodem... na pláži se pracuje pěkně na prd. Na monitoru není kvůli sluníčku nic vidět, všude písek, vedro, pot, tlustí lidé...)
Teď zpátky k vám...
Umíte stříhat videa, udělat landing page, psát prodejní texty, jednoduchou grafiku
a spravovat sociální sítě, ale možná vám v profesním životě chybí to úplně nejdůležitější...
SPRÁVNÝ KLIENT nebo parťák... Já.
Můžete udělat to nejlepší propagační video... ale pokud váš klient vydělává 150 tisíc Kč měsíčně, kolik vám může zaplatit?
Můžete udělat tu nejlepší registrační stránku... ale pokud váš klient vydělává 150 tisíc Kč měsíčně, kolik vám může zaplatit?
Můžete někomu spravovat reklamu... ale když mu ty reklamy nevydělávají, kolik vám může zaplatit?
Můžete někomu postovat na sociální sítě... ale když mu to přináší jen lajky a ne zákazníky, kolik vám může zaplatit?
Pokud chcete vydělávat stovky tisíc Kč měsíčně, musíte spolupracovat s někým, kdo vydělává (i díky vám) miliony Kč měsíčně a díky komu se dostanete k mnohem větším příležitostem.
Co kdybych to pro vás byl já? Znáte někoho jiného?
NEJDE TO I JINAK? Více klientů, korporát nebo vlastní produkt?
1) Možná je řešení více klientů?
Částečně ano, ale v této fázi jste možná právě teď. Buď pracujete naplno pro jednoho klienta, dáváte mu i svou duši, ale on sám nevydělává tolik, aby vám dal dost peněz. Ale už jste určitě mnohokrát slyšeli, že se tam spolu dostanete. Hezká vize, ale jak dlouho chcete ještě čekat na zázrak?
NEBO Pracujete na 6-10 různých projektech. Ani na jednom nemůžete pracovat pořádně, protože se musíte věnovat ostatním. Ani jeden z nich není extra úspěšný a tak vám nikdo z nich nedá žádné velké peníze.
Navíc ztrácíte hromadu času na schůzkách, které nikam nevedou a tím se ani nezlepšujete v marketingu.
Poslepujete takhle možná 50-70.000 Kč měsíčně, ale pracujete od rána do večera, o víkendech a naháníte klienty, aby dělali oni svou práci.
A upřímně... co se od takových klientů naučíte? Vůbec nic. A vás možná ještě je*ou, že ten "onlajn marketing asi nefunguje".
2) Možná to chce najít nějakou velkou zakázku pro úspěšnou firmu?
Jasný, říkáte si tedy, že si najdete zakázku pro nějakou velkou úspěšnou firmu. Třeba rovnou pro nějaký korporát... jenže. Jak se k takové zakázce dostat? Každý jim vnucuje své služby.
A navíc... jejich úspěch vůbec nestojí na tom, co vy jim nabízíte. Auta za stovky tisíc Kč si lidé nekupují, protože škodovka dělá hezká videa nebo mají super landing page.
Vaše práce pro ně má jen malou hodnotu. A potenciál růst?
No, buď získáte větší jednorázovou zakázku a co pak? Nahánět dalšího klienta? Postavíte celý tým, abyste tu zakázku udělali a pak se budete stresovat, z čeho ten tým budete platit?
Nebo pro korporáty pracovat dlouhodobě? Hele... znám pár vysoko postavených lidí třeba v ČEZu nebo Nestlé. Jsou vysoko... Okey, vyděláš si 150-200.000 Kč, možná 300.000 Kč, ale... tam se dostaneš po 5-10 letech šplhání po korporátním žebříčku... A co dál? Je to tam, kam míříš?
3) Takže si mám vybudovat něco svého?
No jasný... takže vlastní výživový doplněk, prodávat něco na Amazonu nebo udělat svůj online kurz, že jo?
Jasně, to je asi cesta do vyšších pater, ale... umíš takový produkt vytvořit? Víš, kde najít dodavatele? Umíš nábor lidí? Umíš lidi řídit? Umíš nastavit ve firmě procesy?
A víš o jaký produkt vůbec bude zájem? A umíš potom vytvořit spolehlivý proces přivádění zákazníků? ... k tomuhle máš se svými dovednostmi asi nejblíže, ale...
Všem úspěšným podnikatelům, které znám, trvalo v něčem skutečně prorazit a všechno to poskládat dohromady třeba 5-10 let.
Semnou můžete vydělávat miliony už letos. Navíc s jistotou a ještě se dostat k mnohem lepším příležitostem do budoucna.
Hele... samozřejmě, že pokud budete chtít, tak se to všechno naučíte. Pokud jste pracovitý a připravený dalších 5 let selhávat, tak je to asi cesta pro vás...
Pokud chcete něco jistějšího a hlavně RYCHLEJŠÍHO, čtěte dál.
Můžete makat na 10 různých projektech klientů a doufat, že se jeden z nich chytne a dostane se do těch zajímavých čísel. A pak můžete doufat, že vás ten klient vezme sebou...
Můžete jít tvořit nějaký svůj produkt a doufat, že o něj bude zájem... (mimochodem, tady na začátku většinou musíte pár milionů investovat - máte je?)
Ale víte jaká je šance, že se to povede? Jaká je šance, že nějaký projekt uspěje?
Podle dat z USA (Bureau of Labor Statistics):
- 20 % podnikatelů skončí během prvního roku.
- 50 % nepřežije prvních 5 let.
- Jen cca 30 % podniků přežije 10 let.
Ale přežít ≠ uspět.
Většina podnikatelů živí jen sama sebe (mnoho z nich jen sotva). A jen hrstka z nich vybuduje tým a stabilní růstovou firmu, díky které můžou mít skvělý život i další lidé.
Tohle je život měnící příležitost, pro jednoho mladého marketéra... ale má to háček? Ano... 4 HÁČKY
1) BUDETE SE MUSET VZDÁT VŠECH OSTATNÍCH PRACOVNÍCH AKTIVIT.
BEZ VÝJIMKY.
Abych si vás vybral, tak podmínkou bude, že vše ostatní ukončíte. Žádný vedlejší projekt, žádné občasné konzultace... nic.
Ale nebojte, od začátku budete mít fixní mzdu, takže na ulici neskončíte a ani nemusíte jít bydlet k mámě do sklepa.
2 + 3) ZA CO VÁS OSTATNÍ CHVÁLÍ A OBDIVUJÍ, TO VÁS NECHÁM 3X PŘEDĚLAT A BUDETE PRACOVAT FAKT HODNĚ.
Práce semnou nebude lehká. Teď pracujete pro lidi, kteří vaší práci rozumí méně než vy. A tak obdivují, co dokážete. Případně vás obdivuje a chválí maminka nebo přítelkyně.
Ale ti kdo vás chválí a obdivují... mají ten život, který vy chcete? A dostala vás chvála a obdiv tam, kam v životě chcete? Asi ne... to byste jinak nečetl tento text.
Je velká šance, že to, co by ostatní ocenili, tak já konstruktivně zkritizuji a nechám vás to předělat. A očekávám, že vám to nebude vadit, budete si psát poznámky a v klidu to předěláte.
Pokud začneme spolupracovat, budete hodně tvrdě pracovat a budu po vás chtít více, než kdokoliv jiný. I více, než po sobě chcete vy sám.
Dostanete na začátku tolik práce, že nebudete několik týdnů nebo měsíců stíhat nic moc jiného.
Možná zjistíme, že máte skvělý talent a věci Vám jdou jednoduše.
A za 8 hodin denně práce doženete 15 let zkušeností... Jak moc bych si přál, aby se stalo.
Abyste se něco opravdu naučil, je potřeba tomu věnovat úsilí. Hodně úsilí.
První měsíce mluvím o 10, 12 hodinách práce a učení. Každý den.
Kobe Bryant si řekl: Když všichni trénují 2x denně, já musím 4x denně. Asi jste o něm už slyšeli... možná právě díky tomu.
A proč chci, ať tolik makáte?
Budete souzeni podle jedné jediné věci. VÝSLEDKY. A výsledky oje*at nejdou. A bylo by naivní (a povýšené) si myslet, že dohnat X let zkušeností za pár měsíců je možné zvládnout za 8 hodin denně.
Bez jakéhokoliv učení navíc.
Ale díky tomu obrovskému množství práce zase pochopíte VŠECHNO potřebné k úspěchu firmy, která prodává za miliony Kč měsíčně. Bude v mém vlastním zájmu, aby jste se to opravdu všechno naučili a uspěli, protože na tom bude záviset úspěch mé firmy.
Když si vás vyberu, vsadím na vás všechno.
3) NEBUDETE TAK COOL.
Dělat na něčem svém, je cool.
Dělat pro nějakou velkou firmu, kterou všichni znají, je cool.
Když budete pracovat pro mě, budete mít jen podíl ze zisku, ne podíl na firmě... a nikdo navíc nebude vědět, pro koho pracujete.
Ale... je lepší mít 100 % z 0? Nebo si už tento rok vydělávat stovky tisíc Kč měsíčně a dostat se společně k ještě násobně větším příležitostem zatímco jste obklopený extrémně dravými a úspěšnými lidmi?
Neodradil jsem vás? Super. Pojďme k věci... CO JE TO ZA MILIONOVOU PŘÍLEŽITOST:
Můj projekt stojí na:
- Reklamách na sociálních sítích - minulý rok mě díky nim vidělo 2.000.000 unikátních lidí v 20.000.000 zobrazení. Jen na Facebooku.
- Reklamy vedou na Webinář 4 příčiny stovek nemocí - ten už vidělo více jak 100 000 lidí.
- Z webináře si lidé kupují můj online kurz Vnitřní léčitel - ten už si koupilo více jak 1800 lidí a díky tomu se lidé uzdravují z dlouhodobých zdravotních problémů.
To je ve 3 odrážkách celý můj projekt tak, jak nyní funguje.
Život mých klientů PŘED
Život mých klientů PO
Tyhle příběhy mě obrovsky inspirují a ženou dopředu, a proto jsem se rozhodl zasvětit svůj život tomu, abych pomohl, co nejvíce lidem být tak zdraví, jak jen to je možné.
Z vlastní zkušenosti totiž vím, že mnoha dlouhodobě nemocným lidem jen chybí pár základních informací o zdravém životním stylu. A sere mě to, že tolik lidí tak zbytečně trpí.
Věřím, že čím více zdravých lidí, tím lepší bude naše společnost a tím lepší život budeme mít my všichni. Je těžké žít dobrý život v nemocné společnosti.
Co přesně by v tom byla vaše práce?
- Každý týden semnou 2-4 hodiny natáčet.
- To, co natočíme potom stříhat a editovat.
- Hotový obsah pak:
- Spouštět jako reklamy a ty každý týden vyhodnocovat a optimalizovat.
- Publikovat na sociální sítě jako organický obsah.
- Z obsahu tvořit e-maily na každý den na databázi.
- Připravovat, spouštět a vyhodnocovat A/B testy.
A proč? Abychom reklamami a webinářem vzdělali co nejvíce lidí, prodali co nejvíce lidem, a tím pádem se co nejvíce lidí mělo šanci uzdravit.
Stačí to k převzetí firmy?
Jenže... abyste mohli skutečně zodpovědně a s jistotou převzít celou firmu, tak během prvních dvou měsíců projdete ještě zaškolením na všechny ostatní pozice ve firmě, (teda kromě lékaře). Takže se naučíte:
- Zvládat vše na zákaznické podpoře:
- Zodpovídat dotazy ke kurzu přes e-mail
- Volat lidem, kteří nedokončí objednávku a nezaplatí splátky
- Zvládat nespokojené klienty
- Pomáhat klientům řešit technické potíže
- Spravovat FB skupinu pro klienty
- Zvládat všechny provozní věci:
- Komunikace s dodavateli
- Faktury, platby a příprava podkladů pro účetnictví
Říkáte si, že je to práce jak pro 5 lidí? Ano je.
A říkáte si, že jste marketér, tak proč byste dělali tuhle práci? A znáte Tomáše Čupra? Za Dáme jídlo rozvážel pizzy. Za Rohlík.cz rozvážel tašky s jídlem. Za Rohlík.cz pracoval na skladě.
Nejsem Tomáš Črup, ale i já jsem v jednu chvíli dělal všechny tyto nemarketingové činnosti, zatímco jsem budovat celý projekt.
Ve skutečnosti, když se v tom rozkoukáte, to všechno kolem (mimo marketing) je práce na 1,5 hodiny denně. Teď mi s tím pomáhá přítelkyně.
Moje přítelkyně vás to vše naučí a po vás budu chtít, abyste to dělali 3 měsíce a dostali se do stavu, že to zvládáte s prstem v nose.
Pak vás naučím dělat nábor, abyste si sami vybrali člověka, kterému věříte a kterému to všechno předáte.
Tím budete mít skutečný přehled o chodu celé firmy a žádný zaměstnanec vás nebude tahat za nos.
Proč chci vlastně firmu předat?
Je to možná zásadní otázka, která zatím zůstala nezodpovězená.
Mám v marketingu fakt výjimečné výsledky... patřím svými výsledky pravděpodobně mezi TOP marketéry ČR... Tak proč odcházím? Proč hledám náhradu?
Chci se odstěhovat na Bali, jen meditovat a surfovat...
Ani hovno! Chci makat ještě více a chci se posunout na novou úroveň a vás vzít s sebou.
Už teď mám před sebou 3 velké příležitosti:
- Vytvořit "předplatné na maso" - lidé budou platit 2-3 tisíce měsíčně a my jim za to pošleme to nejkvalitnější maso každý měsíc až domů. Tohle začnu tvořit hned, jak firmu úspěšně převezmete. Tohle je podle mě miliardová příležitost. A z průzkumu vím, že lidé v mém kurzu jí průměrně o 20 % více masa, než široká veřejnost. A proč by si ho nekoupili ode mě, když jsem jim pomohl se zdravím?
- Vytvořit síť ordinací praktického lékaře - mám funkční náborový funnel na lékaře (a mám lékařku v týmu). Mám funkční funnel na dlouhodobě nemocné lidi, kteří se chtějí uzdravit. Co kdybych neprodával těm lidem kurz, ale členství (500-1000 Kč měsíčně) u prémiového lékaře, který nemá ve svém kmeni 3000 pacientů a nestíhá ani preventivní prohlídky (běžný stav), ale má v kmeni 300-500 pacientů a všechny pacienty osobně provádí změnou životního stylu? Podle mě další miliardová příležitost.
- Převést vše na světový trh - už teď jsem v kontaktu s jednou celosvětovou organizací, která má stovky tisíc členů po celém světě a mají zájem zpřístupnit můj kurz mezi své členy. Pro ně by to bylo zdarma, ale byl by to skvělý odrazový můstek pro úspěch ve světě.
Ale abych se tomu mohl věnovat... potřebuji si uvolnit ruce, abych mohl pracovat na těchto větších příležitostech.
A když se nám to spolu povede, tak ty příležitosti se otevřou i vám.
Politici dělají Reformu zdravotnictví - digitalizace, hledání zdrojů financování zdravotních výdajů atd. To mě nezajímá.
Já chci vytvořit "Reformu zdraví" - zlepšit to, jak lidé přistupují ke svému zdraví. Chci jim k tomu dát vše, co potřebují:
- ty nejlepší a nejlépe podané informace jak pečovat o svoje tělo (vzdělávání)
- čestné lékaře, kterým skutečně záleží na jejich zdraví (podporu na cestě)
- kvalitní potraviny, které jsou pro tělo nezbytné (výživu)
Tak co, půjdete do toho semnou? Pomůžete nám zlepšit zdraví lidí kolem?
POKUD SI VÁS VYBERU, BUDETE V DOBRÉ SPOLEČNOSTI
Výběr na tuto pozici bude náročný. Bude to mít několik kol a než udělám finální rozhodnutí, budu mluvit s desítkami lidí...
Chci mít co největší jistotu, že si sedneme a že to spolu zvládneme.
Ale pokud si vás vyberu, bude to stát za to. Opravdu hodně se naučíte, vyděláte si super peníze, dostanete se ke skvělým příležitostem a budete mít příležitosti seznámit se s opravdu skvělými lidmi.
Jsem zvyklý mít kolem sebe velmi úspěšné lidi...

Václav Staněk (z Vasky), na Mastermindu Honzy Nedvěda

David Kirš, zakladatel Miowebu, FAPI a SmartEmailingu

Pavel Říha se kterým jsem napsal knihu Expertův průvodce

Petr Urbanec, známý lektor obchodních dovedností

Moji kamarádi zleva: Dan Višňák (milionář, majitel E-shop Booster), Adam Miroš (milionář v 21 letech) a Filip Hradil (milionář, majitel zlatnictví Elody)... a podobně nebo ještě více úspěšných lidí kolem sebe mám více.
Říká se, že jste průměrem 5 lidí, které máte kolem sebe... Tady jste poznali můj okruh lidí. Chcete mezi nás? Tohle udělejte...
Pokud jsem vás neodradil tím, kolik to bude práce a jak tvrdý bude výběr, pak si na vás rád udělám čas.
Postup je následující: Přejděte do talentového testu níže, ať zjistíme, zda jsme kompatibilní v myšlení.
Co se bude dít pak?
Jakmile dostanu výsledek vašeho testu, projdu si všechny podklady a nejpozději do 24 hodin (většinou včetně víkendů) vám výsledek pošlu také a spolu s tím Vás pozvu na online schůzku.
- První schůzka je na 60 minut, abychom se seznámili osobně.
- Když se nám to bude líbit, domluvíme si druhou schůzku na cca 60 minut. To nám dá čas si vše v klidu promyslet a nechat uležet a připravit si další otázky.
- Pokud nám to oběma bude dávat smysl i po druhé schůzce, čeká vás krátký zkušební úkol.
- Potom proběhne zkušební workshop, kde bude 3-5 kandidátů. Chci vás vidět, jak pracujete v týmu.
- Poté bych s vámi rád strávil den osobního času - můžeme dát fitko, jít na tůru, wellness, dobré jídlo... Prostě se seznámit osobně a mít na to dost času.
- Když tím vším projdete, dostanete ode mě oficiální nabídku spolupráce.
Je to pro vás? Nečekejte...
Jako... dočetl jste až sem. Takže vám to evidentně dává smysl.
Tak doporučuji na vůbec nic nečekat a hned teď jít vyplnit talentový test níže.
Hledám jen jednoho člověka. Jakmile ho najdu, tahle příležitost zmizí. Nebyla by to škoda?
Tak pojďte na to:
Moc mě těší, že jste dočetl až sem a moc se na vás těším na pohovoru.
Mirek Jílek
